V-Tel Mobil szolgáltatás leírása

(A Szolgáltató Általános szerződési feltételei)

V-Tel Mobil szolgáltatásra kizárólag a V-Telecom Hungary Kft. megbízója köthet Egyedi előfizetői szerződést. A szolgáltatást a szolgáltató biztosítja.

1. V-Tel Mobil, mint előre fizetett szolgáltatásra vonatkozó fogalmak és szabályok

Előre fizetett szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződés (Alapszerződés): a Szolgáltató és az Előfizető között ráutaló magatartással létrejövő olyan előfizetői szerződés, amely alapján az Előfizető az igénybevétel díját előre köteles a Szolgáltatónak megfizetni. Az alapszerződés a rendelkezésre állás ideje alatt biztosítja a SIM kártya aktív hozzáférését a hálózathoz, az előfizetői szerződéshez tartozó kapcsolási szám hívhatóságát, bármilyen szolgáltatás befizetésére irányuló lehetőséget. Az alapszerződés által biztosított alapszolgáltatás felhasználását az érvényes kedvezmény csomag típusa határozza meg, melynek típusát az Előfizetőnek legelőször a szerződéskötéskor szükséges meghatároznia és ennek díját azonos időben együttesen megfizetnie. Azonos időszakban egy telefonszámhoz csak egy típusú aktív kedvezmény csomag tartozhat.

Az Előfizetői szerződés ráutaló magatartással való megkötésével kapcsolatos egyes részletes szabályok
Ráutaló magatartással jön létre az Előfizetői szerződés, ha a Szolgáltató jelenlévők között szóban vagy írásban, távollévők között szóban, írásban, vagy elektronikusan közölt ajánlatát az Előfizető ráutaló magatartással fogadja el, különösen, ha a Szolgáltató a kért Előfizetői szolgáltatást létesítette, vagy az Előfizetői szolgáltatás igénybevételének lehetőségét más felhasználónak biztosította, és az Igénylő vagy más felhasználó az Előfizetői szolgáltatást bizonyítható módon igénybe vette. Az Előfizetői szerződés létrejöttének napja a ráutaló magatartás tanúsításának napja.
Ráutaló magatartással csak akkor jön létre az Előfizetői szerződés, ha az Előfizető számára az elfogadó nyilatkozat megtételekor az ajánlat és az előfizetői szerződés lényeges tartalma ismert volt. Szerződéskötésre irányuló, ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak kizárólag az a tevőleges magatartás minősül, amely minden kétséget kizáróan kifejezi az Előfizetői szerződés megkötésére irányuló akaratot. A nyilatkozattétel elmulasztása, vagy valamilyen magatartástól tartózkodás nem minősül Előfizetői szerződés megkötésére irányuló jognyilatkozatnak. (Eszr. 5. § (5)).

Az Előfizető ráutaló magatartásának minősül:
a) az Előfizetői szolgáltatás igénybevételéhez szükséges eszközök Szolgáltatótól történő átvétele;
b) az Előfizetői szolgáltatás létesítésének lehetővé tétele;
c) az Előfizetői szolgáltatás igénybevétele és/vagy ellenértékének megfizetése;
d) egyenleg feltöltése előre fizetett Előfizetői szolgáltatások esetén;
e) előfizetői minőségben történő eljárás a Szolgáltató bármely ügyfélkapcsolati csatornáján;
f) rendelkezés az Előfizetői szolgáltatással kapcsolatban;
g) megrendelés, eseti szolgáltatások igénybevétele a Szolgáltató önkiszolgáló menürendszereiben;
h) az Előfizetői szolgáltatás első vagy esetenkénti aktiválása

Rendelkezésre állási idő: Az az időszak, amíg a Szolgáltató az érintett telefonszámra vonatkozóan biztosítja a használat, illetve szolgáltatás típusonként a befizetés lehetőségét. A rendelkezésre állási idő alatt az Előfizető bejövő hívásokat és SMS-t korlátlanul fogadhat, kimenő hívásokat és SMS küldést pedig az egyenlege mértékéig bonyolíthat. A rendelkezésre állás időszaka a legutolsó befizetéstől számított 365 nap vagy az utolsó aktivált kedvezménycsomag lejártától számított 365 nap közül a későbbi.

Aktív időszak
Az az időszak, amikor az érintett telefonszám kedvezményes időszakban van, vagy a telefonszámhoz tartozó szolgáltatási egyenleg nagyobb, mint a hanghívás legkisebb díja.

Passzív időszak
A rendelkezésre állási időszak azon része, amikor a Szolgáltató az érintett telefonszámra vonatkozóan biztosítja a hívhatóságot, és egyéb szolgáltatásra irányuló befizetést, illetve a hanghívásra vonatkozó befizetés lehetőségét, azonban az érintett telefonszám nincs kedvezményes időszakban, vagy a kedvezményes időszakon túl a telefonszámhoz tartozó számlaegyenleg kevesebb, mint a hanghívás legkisebb díja.

Kedvezményes időszak
Az az aktív időszak, amíg a Szolgáltató az érintett telefonszámra vonatkozóan az ÁSZF II/A. mellékletben rögzített feltételek mellett biztosítja a választott kedvezmény típusnak megfelelő szolgáltatásokat és kedvezményeket (kedvezménycsomag), melyek aktív státusza az aktív időszak kezdőnapjától – befizetés napja - számított maximum 30 naptári nap. Amennyiben a kedvezményes időszak megszűnését követően az adott napon az érintett telefonszám hangszolgáltatásához tartozó számla egyenlegén rendelkezésre áll az érvényben lévő előfizetői szerződés szerinti kedvezményes időszak újraaktiválásához szükséges keretösszeg - akkor az automatikusan újraaktiválásra kerül.

Előre fizetett szolgáltatás (feltöltő kártya)
Az Előfizető hitelt érdemlő személy azonosítást követően, az általa a szolgáltatás létesítése előtt előre megfizetett összegű, azaz befizetés mértékéig igénybe vehető mobil távközlési szolgáltatás. A Szolgáltatásra vonatkozó előre megfizetett összeg megállapítása minden esetben Szolgáltatás típusonként, a Szolgáltató által közzétett aktuális ÁSZF-ben, illetve az érvényben lévő Előfizetői Szerződésben meghatározott díjak alapján történik. A Szolgáltatás használatával mindaddig csökken az Előfizető rendelkezésére álló keretösszeg, míg a rendelkezésre álló egyenleg nullára, vagy a legkisebb díjazható egység mértéke alá csökken. A rendelkezésre állás időszaka alatt az Előfizető bármikor befizethet a szolgáltatás egyenlegére az érintett Szolgáltatáshoz kapcsolódó feltétel rendszer szerint, melynek értelmében az érintett szolgáltatás újra teljesértékűen igénybe vehető a keretösszeg, vagy a kedvezmény mértékéig. Minden befizetés szolgáltatás típustól függetlenül a rendelkezésre állás időtartamát újraindítja, ahol a kezdő időpont minden esetben a befizetés dátuma.

2. Az előre fizetett díjú mobil rádiótelefon szolgáltatásra vonatkozó szerződés létrejöttével kapcsolatos egyes speciális szabályok

Az előre fizetett díjú mobil rádiótelefon szolgáltatás előfizetője legfeljebb a 2/2015. (III.31.) NMHH rendeletben meghatározott számú előre fizetett díjú mobil rádiótelefon szolgáltatásra irányuló előfizetői szerződést köthet. (Eht. 127. § (2a) – (2d) alapján)

A szolgáltató az előfizető személyazonosságának igazoló ellenőrzése érdekében az előre fizetett díjú előfizetői mobil rádiótelefon szolgáltatásra irányuló előfizetői szerződés megkötését megelőzően köteles a szerződést aláíró személynek a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány (pl. személyazonosító igazolvány, útlevél, jogosítvány) érvényességét a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolványok nyilvántartásában ellenőrizni, a sikeres ellenőrzés hiányában az előfizetői szerződés nem köthető meg, valamint a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtását nem kezdheti meg. (Eht. 129. § (2) – (2c) alapján)

Az előre fizetett díjú előfizetői mobil rádiótelefon szolgáltatások esetében az előfizető általi befizetés új, határozott idejű szerződés ráutaló magatartással történő megkötésének minősül. Az előfizető általi befizetéssel az előző határozott idejű szerződés megszűnik azzal, hogy az előfizető hívószáma változatlan marad. (Eht. 134. § (16))

Kedvezménycsomaggal a Díjszabásban foglaltak szerint az ügyfél a befizetett összeg ellenében maximum 30 napig tartó szolgáltatást kap, melyet a kedvezménycsomag keretrendszerén belül használhat fel.

3. Szerződés időtartama

Az a rendelkezés (Eht. 134. § (14)), mely szerint a határozott időtartamú előfizetői szerződés esetén a felek megállapodnak, hogy a határozott időtartamú előfizetői szerződés megszűnését követően új, határozatlan idejű előfizetői szerződés jön létre, amelynek feltételei megegyeznek az Előfizető által használt szolgáltatás és díjcsomag határozatlan időtartamra vonatkozó változatának a mindenkor hatályos ÁSZF-ben rögzített igénybevételi feltételeivel, az Eht. 134. § (16) alapján az előre fizetett díjú mobil rádiótelefon Előfizetői szerződésekre nem vonatkozik.

A szerződéses időtartam az egyedi előfizetői szerződésben foglalt fizetési kötelezettség teljesítésével veszi kezdetét.

4. Szolgáltató általi felmondás

A szolgáltató köteles az előre fizetett díjú előfizetői mobil rádiótelefon szolgáltatásra irányuló előfizetői szerződést azonnali hatállyal felmondani (Eht. 134. § (1a):
a) ha az előre fizetett díjú előfizetői mobil rádiótelefon szolgáltatás előfizetője az előfizetését továbbértékesíti,
b) ha az Eht. 129. § (2b) bekezdés szerinti ellenőrzéskor megállapításra kerül az okmány érvénytelensége
c) ha az Eht. 127. § (2d) bekezdésben meghatározott szerv nemzetbiztonsági vagy közbiztonsági okból jelzéssel élt,
d) ha az előfizető az Eht. 129. § (2b) bekezdés szerinti adategyeztetési kötelezettségét a szerződés évfordulójának napját követő ötödik napig nem teljesítette.

Előre fizetett mobil rádiótelefon szolgáltatás esetén a Szolgáltató az előfizetői szerződés megszegése esetén a szerződést 5 napos határidővel felmondja, ha a Szolgáltatás előfizetője a szolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő SIM kártya átadását megelőzően az Eht. 129. § (2) szerinti azonosításhoz szükséges adatokról a Szolgáltatót a harmadik személy részére történő átadást megelőzően nem tájékoztatta. (Eht. 134. § (6a) alapján)

5. Az Előre fizetett szolgáltatás nyújtása, Előfizetői (SIM) kártya biztosítása

Az előfizetői szerződés létrejöttekor a Szolgáltató (SIM) kártyát ad át az Előfizető részére. A Szolgáltató az Előfizetőt a Szolgáltatás aktiválásáról - azaz a Szolgáltatás igénybevétele műszaki feltételeinek megteremtéséről SMS útján („üdvözlő üzenet”) tájékoztatja, mely célja az Előfizető tájékoztatása arról, hogy a Szolgáltatást a Szolgáltató megkezdte. Az üdvözlő üzenethez a Szolgáltató joghatást nem fűz, és az érvényesen létrejött és hatályba lépett Egyedi Előfizetői Szerződés alapján abban az esetben is megkezdi a Szolgáltatás nyújtását, ha üdvözlő üzenet az Előfizetőt nem érte el.
A rendelkezésre állási idő az Előfizetői (SIM) Kártyára való első befizetéssel kezdődik el, melyre vonatkozó részletes információkat a jelen ÁSZF alapfogalmai fejezete tartalmazza. Az Előfizető a rendelkezésre állási idő alatt veheti igénybe a Szolgáltatást oly módon, hogy a szolgáltatási egyenlegén lévő összeg erejéig hívást vagy SMS-t indít, és igénybe veszi az egyéb szolgáltatásokat, illetőleg hívást vagy SMS-t fogadhat az összegtől függetlenül. Ezen Szolgáltatásokat az Előfizető addig veheti igénybe, amíg egyenlege nagyobb, mint a hanghívás legkisebb díja.
Amennyiben az Előfizető egyenlegén szereplő összeg a felhasználás következtében nullára csökken, Szolgáltató a lejárat után 5 (öt) másodpercen belül bonthatja a folyamatban lévő hívást. Az Előfizetőnek lehetősége van egyenlegére az ÁSZF fogalmaknál meghatározott módon befizetni, amelynek eredményeképpen a Rendelkezésre állási idő a befizetés időpontjától kezdődően újra indul az ott meghatározott jogosultságokkal. A befizetésekhez kapcsolódó rendelkezésre állási idők nem adódnak össze, mivel a rendelkezésre állási idő mindig a befizetés napjától kezdődik. Amennyiben az Előfizető az egyenlegét a Rendelkezésre állási idő alatt nem tölti fel, annak lejártakor megszűnik a lehetőség a hívások kezdeményezésére és SMS küldésre, illetőleg a hívások és SMS fogadására. Abban az esetben, ha a rendelkezésre állási idő anélkül jár le, hogy az Előfizető az egyenlegére befizetett volna, az Előfizetői (SIM) Kártya érvényessége megszűnik, az többé nem használható fel, melynek eredményeképpen az Előfizető véglegesen elveszíti az adott Előfizetői (SIM) Kártyához tartozó hívószám lekötésére, illetőleg az egyenlegre való befizetési jogosultságát. Ebben az esetben az Előfizetői Szerződés megszűnik. Az előre fizetett díjú mobil rádiótelefon szolgáltatás előfizetője legfeljebb a 2/2015. (III.31.) NMHH rendeletben meghatározott számú előre fizetett díjú mobil rádiótelefon szolgáltatásra irányuló előfizetői szerződést köthet és tarthat fenn egyidejűleg. (Eht. 127. § (2a) – (2d)).
A Szolgáltató az előfizető személyazonosságának igazoló ellenőrzése érdekében, ha az előfizető határozott időtartamú szerződéseinek láncolata az egy évet meghaladja, akkor az alapszerződés megkötésének napját követő egy év múlva, majd évente az évforduló napjáig az előfizető, az Eht. 127. § (2b) harmadik személy adatainak egyeztetésére köteles. (Eht. 129. § (2b) – (2c) alapján).

6. Kedvezménycsomag átváltása

Kedvezménycsomagok közötti váltás csak abban az esetben lehetséges, amennyiben az érintett telefonszám a rendelkezésre állás időszakában van, illetve a kedvezményes időszak inaktív. Amennyiben az érintett telefonszámra vonatkozóan előre megrendelt, de még fel nem használt Kedvezménycsomag található, annak felhasználásáig nem lehetséges más típusú Kedvezménycsomag aktiválása.

7. Befizetés feltételei

Előfizető az előre fizetett szolgáltatás esetén az előre fizetendő díjakat az Előfizetői (SIM) Kártyára való befizetéssel teljesítheti. Az Előfizetői Szerződés alapján az Előfizető a Szolgáltató által nyújtott, illetve nála megrendelt szolgáltatások ellenértékét előre köteles kiegyenlíteni az ÁSZF II/A. sz. Díjszabás feltételei szerint. Az előre fizetett szolgáltatások ellenértékét a Szolgáltató az Előfizető számára nyilvántartott alapszolgáltatás egyenlege terhére számolja el.

7.1. Első befizetés

Az előre fizetett mobil szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy az Előfizető az alapszolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződéssel egy időben befizesse a kiválasztott Kedvezménycsomag díját.

7.2. Automatikus újraaktiválás

Amennyiben a kedvezményes időszak megszűnését követően az adott napon az érintett telefonszám hang szolgáltatásához tartozó számla egyenlegén rendelkezésre áll az érvényben lévő alap szerződés szerinti kedvezmény csomag újra aktiválásához szükséges keretösszeg, akkor az automatikusan újra aktiválásra kerül.

7.3. Egyenleg

A Szolgáltatás használatával mindaddig csökken az Előfizető rendelkezésére álló keretösszeg, míg a rendelkezésre álló egyenleg nullára, vagy a legkisebb díjazható egység mértéke alá csökken.
A rendelkezésre állás időszaka alatt az előfizető bármikor befizethet a szolgáltatás egyenlegére előre meghatározott címleteket az érintett Szolgáltatáshoz kapcsolódó feltételrendszer szerint, melynek értelmében az érintett szolgáltatás újra igénybe vehető a keretösszeg, vagy a kedvezmény mértékéig. Minden befizetés szolgáltatás típustól függetlenül a rendelkezésre állás időtartamát újraindítja, ahol a kezdő időpont minden esetben a befizetés dátuma.
Amennyiben a kedvezményes időszak lejárta után az egyenlegen lévő összeg nem elég az újraaktiváláshoz és az előfizető nem végez több befizetést, a hangszolgáltatást a hívásdíjnak megfelelő tarifálással veheti igénybe az egyenlegen lévő keret összegéig.
Amennyiben a kedvezményes időszak lejárta után az egyenlegen lévő összeg nem elegendő az újraaktiváláshoz, de az előfizető befizeti az újraaktiváláshoz szükséges fennmaradó összeget, a szolgáltatás újra aktiválódik és az érintett szolgáltatás újra igénybe vehető.
Amennyiben a kedvezményes időszak lejárta után az egyenlegen nincs összeg, a passzív időszaknak megfelelőn Szolgáltató az érintett telefonszámra vonatkozóan biztosítja a hívhatóságot, és egyéb kiegészítő opció feltöltést, illetve a hanghívásra vonatkozó feltöltés lehetőségét.

7.4. Ügyintézésre való jogosultság

A telefonszám előfizetője az előfizetéséhez tartozó telefonszámra minden típusú ügyintézést elvégezhet.
Amennyiben a befizető személye nem azonos a telefonszám előfizetőjével, abban az esetben kizárólag olyan ügyintézést kezdeményezhet, amely az előfizetés tartalmában módosítást nem eredményez.

8. Díjcsomagok

8.1. V-Tel Mobil alapcsomag

Az alapszerződés a rendelkezésre állás ideje alatt biztosítja a SIM kártya aktív hozzáférését a hálózathoz, az előfizetői szerződéshez tartozó kapcsolási szám hívhatóságát, bármilyen szolgáltatás befizetésére irányuló lehetőséget. Az alapszerződés által biztosított alapszolgáltatás felhasználását az érvényes kedvezménycsomag típusa határozza meg, melynek típusát az Előfizetőnek legelőször a szerződéskötéskor szükséges meghatároznia és ennek díját azonos időben együttesen megfizetnie. Azonos időszakban egy telefonszámhoz csak egy típusú aktív kedvezménycsomag tartozhat.
A rendelkezésre állás időszaka alatt az előfizető bármikor befizethet a szolgáltatás egyenlegére előre meghatározott címleteket (minimum 500 Ft), melynek értelmében az érintett szolgáltatás újra igénybe vehető a keretösszeg, vagy a kedvezmény mértékéig. Minden befizetés szolgáltatás típustól függetlenül a rendelkezésre állás időtartamát újraindítja, ahol a kezdő időpont minden esetben a befizetés dátuma.

Belépési díj (Ft)0 Ft
Havi előfizetési díj (Ft)0 Ft
Belföldi normál díjas hívások percenkénti alapdíja bármely időszakban (Ft)19 Ft
Rövid szöveges üzenetküldés (SMS) belföldi mobil hálózatba (Ft)19 Ft
Hangposta hívások19 Ft

8.2. Kedvezménycsomagok

A csomag igénybevételének feltétele az alapszolgáltatásra kötött előfizetői szerződés.
Külföldre kimenő hívás, roaming hívás, emelt díjas hívás nem kezdeményezhető.
Mobilfizetésre nem alkalmazható az egyenleg.
Mindaddig újra indul a szolgáltatás, amíg rendelkezésre áll a csomagnak megfelelő keret.
A tarifacsomag megújulásával a fel nem használt percek/SMS-ek elvesznek, későbbi időszakra nem vihetők át.
A táblázatokban feltüntetett árak bruttó árak.

8.2.1. V-Tel Közösségi mobil - 3500 Ft
V-Tel Közösségi mobilLebeszélhető
Belépési díj (Ft)0 Ft
A tarifacsomag időszaki díja 30 napra (Ft)3 500 Ft
A tarifacsomag időszaki díjában foglalt belföldi tartalom
*Csoporton belüli díjmentes beszélgetésigen
Lebeszélhető egységösszesen 184 perc és SMS
Felhasználható egységek (perc/SMS) bármely hálózatba19 Ft/perc, 19 Ft/SMS
A tarifacsomag időszaki díjában foglalt tartalmon felüli belföldi díjak a tarifacsomag „Aktív periódus”-án belül és kívül egyaránt
Hívások percenkénti díja bármely időszakban (Ft)19 Ft
Rövid szöveges üzenetküldés (SMS) bármely mobil hálózatba (Ft)19 Ft

* Zárt csoporton belüli hívásnak minősülnek az azonos V-Tel pontban vásárolt SIM kártyák között belföldön bonyolított normál díjazású mobil hanghívások
Csoporton belüli hívás legfeljebb 30 napig érvényes vagy a keretösszeg leforgalmazásáig.
** Keret: rendelkezésre álló felhasználható egység
Mindaddig újra indul a szolgáltatás, amíg rendelkezésre áll a csomagnak megfelelő keret. A kedvezménycsomag megújulásával a fel nem használt percek/SMS-ek elvesznek, későbbi időszakra nem vihetők át.

8.2.2. V-Tel Korlátlan mobil - 7999 Ft
Belépési díj (Ft)0 Ft
A tarifacsomag időszaki díja 30 napra (Ft) 7 999 Ft
A tarifacsomag időszaki díjában foglalt belföldi tartalom
Belföldi normál díjas híváskorlátlan
SMS tartalom10 SMS
Internet használat500 MB

8.3. Mobil internet
Egyéni adatjegy
AdatmennyiségeBruttó Ft/hó
200 MB1 008 Ft
500 MB2 016 Ft
1 GB3 285 Ft
2 GB5 712 Ft
4 GB8 112 Ft

A havidíjban foglalt forgalmi keret kizárólag belföldi igénybevétel esetén használható fel.
Adatmennyiség elérése esetén a szolgáltató túlforgalmazási díjat nem számít fel, az elérhető sávszélességet a fenti adatoknak megfelelően korlátozza.
Az adatjegy adott számlázási cikluson belül felhasználható, melynek érvényességi ideje a megrendelést követő 30 naptári napig tart és a választott adatjegy adatmennyiségének erejéig vehető igénybe.

VISSZA AZ OLDAL TETEJÉRE